Pryd er vägg med fototapet


Åter till verkligheten är vi alla tre och sitter nu vid varsin dator. Från Christinas hörna hörs ett smattrande ljud av fingrar som snabbt knappar på tangenterna och vid Peters skrivbord tuggas det tuggummi och ögonen bildar klot när de går igenom all den epost som ligger i inboxen. Det känns bra att vara tillbaka efter julledigheten! Fulla av energi och med sikte på vårens aktiviteter.

Jag tänkte passa på att tipsa om det jag tror kommer slå stort under detta år. Att pryda väggarna med märkliga tapeter har länge fascinerat inredare av olika slag och nu när fototapeterna blir fler och fler likt snöflingorna i luften så är just dessa mitt rykande heta tips när ni vill göra om hemma. Pryd era väggar med minnen som ni själva förevigat med kamerans hjälp. Det ger rummet liv och er kreativa förmåga får säkert en och en annan gäst att dra på smilbanden. :)

Detta är förresten vad min nuvarande artikel i Nöjesmagasinet City handlar om, så vill ni läsa mer om fototapeter kan ni besöka deras sida eller plocka er ett ex på stan.

http://www.nojesmagasinet.se/umea/?cat=148&art=2229


- Marielle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0