Mias online


Vitt, vitt och åter vitt. Färgen (som egentligen inte får kallas färg) slår det mesta gällande inredning. Vitt funkar i alla hem, överallt i världen. Vitt går aldrig ur tiden. Det vitaste hem jag besökt ligger dock strax utanför Umeå, då jag hälsade på hos min kollega - fru Friberg. :) Vitt golv, vita prylar, vita möbler.. och en gullunge som inte fyllt ett år.. :) Tur att det finns städverktyg och fläckborttagningsmedel. :) Skämt åsido, hemmet är fantastiskt. En fröjd för ögat, minst sagt. Därför vill jag lyfta inredningsprylar i just vitt.


En utmärkt design- och inredningsbutik i Umeå som bland annat erbjuder vitt för hemmet är Mias Lustgård, som råkar vara ett av mina absoluta favoritställen då det börjar klia i inredningshänderna och jag vill ha inspiration. Mias har både möbler och massor av annat fint så har ni inte kilat förbi där än så är det helt klart värt ett besök. Butiken ligger belägen centralt, vägg i vägg med Buketten på Skolgatan.

Är tiden knapp och datorn hägrar så föreslår jag att ni kollar in Mias lustgårds nätbutik www.miasonline.se
Sidan kan upplevas lite rörig men de visar stora delar av sitt sortiment och ger man sig till tåls en stund så finner man vad man söker. :) 


Exempel på produkter från Mias Lustgård.
Bild lånad från www.miasonline.se


Det var allt för denna gång.
Dags att ta helg!


- Marielle
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0